1

Vett är relativt

Att jag är omgiven av fantastiska människor det kan min senaste kommentar intyga. Och faktum är att det var precis så jag kände. Att jag helt och hållet tappat substans. I typ allt jag gör. Var är jag, helt enkelt. Det känns som att jag bara trevande fladdrar runt och försöker känna efter vad jag egentligen gillar och vill göra. Borde göra en del förändringar i livet, men det är så lätt att bara fortsätta lunka på trots att jag bara är tjurig och missnöjd. Har tappat mig själv. Jag har glömt. Allt.

Vet inte så mycket mer just nu än att jag hade en fantastisk helg. Full med kärlek och musik och inspiration och bus och fantastiska vänner som överraskningsfirade med bubbel efter pizzan i solen på en filt på en gräsmatta någonstans på gärdet, strax innan sommarens häftigaste skyfall följt av årets häftigaste ljusshow på Kent.

Imorgon ska jag ta massa prover. De kanske kan svara på något.

1 kommentarer:

Chrissan sa...

Låter som en mkt bra helg!

Skicka en kommentar